leerlingenzorg
Elke leerling is uniek. Dat betekent dat ze ook allemaal tegen hun eigen moeilijkheden zullen aanlopen. Daarom is het van belang de leerlingen op school zo goed mogelijk in beeld te hebben. Want alleen zo kun je adequaat handelen. Dit is dan ook de taak van onze leerkrachten en onze Intern Begeleider (IB). Zij is voor de leerkrachten het aanspreekpunt omtrent alle zorgvragen.
Omdat de leerkracht het soms niet allemaal alleen kan, hebben wij op onze school ook onderwijsondersteunend personeel. Zij zijn werkzaam in en buiten de groepen om te ondersteunen waar nodig. Dit kan individueel, in kleine groepjes of in grote groepen zijn. Op deze manier zorgen wij er samen voor dat de leerlingen zich optimaal kunnen ontwikkelen.

Op onze school hebben we naast leerkrachten ook onderwijsondersteunend personeel. Zij zijn werkzaam in en buiten de groepen om te ondersteunen waar nodig. Dit kan op individueel, kleine groepjes of groepsniveau zijn. Dit kan individueel, in kleine groepjes of in grotere groepen zijn.

De Intern begeleider coördineert deze zorg. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de schoolgids en ons Schoolondersteuningsprofiel.